برای تماس با ما mail@smto.ir همچنین میتوانید با شماره موبایل 09121119980 تماس بگیرید
علمی

عکس | بمب خبری جدید بن سلمان: انقلاب در صنعت خودروسازی ملی عربستان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، Ceer اولین برند خودروسازی عربستانی است که خودروهای برقی در این کشور تولید می‌کند و مجموعه‌ای از وسایل نقلیه از جمله سدان و خودروهای اسپرت را برای مصرف‌کنندگان در عربستان سعودی و منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا طراحی، تولید و به فروش خواهد رساند.

این برند به بخش خودروسازی عربستان سعودی کمک خواهد کرد و راه‌اندازی آن در راستای استراتژی صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان با تمرکز بر باز کردن قابلیت‌های بخش‌های محلی برای کمک به تنوع بخشیدن به اقتصاد است. این شرکت همچنین به تلاش های عربستان برای کاهش انتشار کربن و ایجاد پایداری برای مقابله با تأثیر تغییرات آب و هوا کمک خواهد کرد.

بن‌سلمان برند خودروسازی خود را راه‌انداخت!/ عکس

به گفته SPA، پیش‌بینی می‌شود که Ceer تا سال ۲۰۳۴ به طور مستقیم ۸ میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی عربستان سعودی کمک کند. این شرکت که یک سرمایه گذاری مشترک بین PIF و فاکسکان است، مجوز فناوری قطعات را از BMW برای استفاده در فرآیند توسعه خودرو اخذ کرده‌است.

بیشتر بخوانید:

عکس | نخستین واکنش ایلان ماسک به جلسه جنجالی آدم فضایی ها در کنگره آمریکا!

مانور خیره‌کننده جنگنده قدرتمند چینی رقیب اف ۳۵ آمریکا! + فیلم

فاکسکان معماری الکتریکی خودروها را توسعه خواهد داد و در نتیجه مجموعه‌ای از محصولات تولید می‌شود که در زمینه‌های سرگرمی اطلاعاتی، اتصال، و فناوری‌های رانندگی خودکار پیشرو خواهند بود. خودروهای Ceer قرار است در سال ۲۰۲۵ در دسترس باشند.

227227

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا