برای تماس با ما mail@smto.ir همچنین میتوانید با شماره موبایل 09121119980 تماس بگیرید
ورزشی

نیمکت‌نشینی ناراحت‌کننده برنده سابق توپ‌طلا؛ بازی نکردن برای من عجیب است!/ برای این قرارداد بستم که…

لوکا مودریچ

لوکا مودریچ پس از تنها یک حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳، احساس عجیبی نسبت به از دست دادن زمان بازی دارد. این بازیکن کروات در حال حاضر در حال انجام وظیفه در تیم ملی کشورش است، اما به دلیل نیمکت‌نشینی شوک بزرگی را در اسپانیا تجربه می‌کند.

قرارداد مودریچ در سال ۲۰۲۴ تمام می‌شود و به نظر می‌رسد رئال مادرید می‌تواند پس از خرید جود بلینگام این هافبک را کنار بگذارد. مودریچ گفت: «من می‌دانم که ما رقابت زیادی در خط میانی داریم، این بازیکنان جوان بازیکنانی درجه یک هستند، به همین دلیل در رئال مادرید حضور دارند. ما بازیکنان مسن‌تر باید به آنها کمک کنیم تا کم کم پیشرفت کنند. تلاش خواهم کرد تا در این فصل جزو بازیکنان اصلی باشم.»

مودریچ خاطرنشان کرد که قصد ندارد یک بازیکن جزئی باشد و اگر به جایگاهش مطمئن نبود قراردادش را تمدید نمی‌کرد. او ادامه داد: «آنها می‌خواستند من بمانم و من هم همین آرزو را داشتم. تنها شرط من برای ماندن این بود که با من به عنوان یک بازیکن رقابتی رفتار کنند و بر اساس شایستگی‌های گذشته من را در تیم نگه ندارند. به من گفته شد که وضعیت من تغییر نخواهد کرد و به همین دلیل امضا کردم. هیچ کس از بازی نکردن خوشحال نمی‌شود. این احساس برای من عجیب است. اما خوب مربی به دلایل خودش تصمیم گرفت من در ترکیب نباشم.»

مودریچ در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در ۳۳ بازی برای لالیگا و ۱۰ بازی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا حضور یافت. فصل سختی برای باشگاه بود که در لیگ از بارسلونا عقب ماند و در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مجموعا با نتیجه ۵-۱ توسط منچسترسیتی حذف شد.

اکنون با یک هافبک جدید در تیم، آینده مودریچ نامشخص است و تایید کرد که می‌تواند جایی دیگر به دنبال چالشی دیگر بگردد. او ادامه داد: «باید صبر کرد و دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. اگر در آینده معلوم شود که دیگر برای تیم مهم نیستم آنوقت برای آینده فکر می‌کنم. پیشنهادهای دیگری نیز دریافت کرده‌ام، اما هدف من همیشه رئال مادرید بوده است.»

بیشتر بخوانید:

  • صحبت‌های آنچلوتی با کروس و مودریچ برای درک شرایط تیم
  • عکس| خوشگذرانی بکام و مودریچ در کرواسی/ این بازیکن در کنار مسی قرار می‌گیرد؟
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا