برای تماس با ما mail@smto.ir همچنین میتوانید با شماره موبایل 09121119980 تماس بگیرید
سیاسی

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد موقعیت نظامیان اشغالگر موسوم به الضهیره را با موشک و گلوله های توپ، هدف قرار داده است که موجب وارد آمدن تلفات قطعی به نیروهای اشغالگر شده است.

به گزارش المنار، حزب الله لبنان ساعاتی پیش نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در یکی از منازل داخل یکی از شهرک‌های مشرف را هدف قرار دادیم که در جریان آن تلفاتی به نیروهای دشمن وارد شده است.

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حمله موشکی گزارش داد که یک موشک ضد زره از منطقه مشرف به شهرکهای اسرائیلی هدف قرار گرفت که نیروی هوایی با حمله به پایگاه‌های نظامی حزب الله به این حمله پاسخ داد.

به دنبال این اظهارات منابع خبری گزارش دادند که اسرائیل ۶ بمباران در اطراف دهستان‌های "حلتا"، "بسطره"، "کفرکلا" و "الوزانی" را انجام داده است.

از سوی دیگر همزمان با بمباران این مناطق یگان توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک فرکلا در بخش شرقی جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد.

منابع خبری لبنانی همچنین از سرنگونی یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان توسط حزب الله و حمله رزمندگان مقاومت لبنان به چند موضع نظامی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش رسانه های لبنانی، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با شلیک یک موشک زمین به هوا، یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز منطقه نبطیه در جنوب لبنان سرنگون کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا