برای تماس با ما mail@smto.ir همچنین میتوانید با شماره موبایل 09121119980 تماس بگیرید
سیاسی

توصیه هیلاری کلینتون به بایدن برای مناظره با ترامپ

هیلاری کلینتون ، نامزد ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات سال 2016 در توضیحاتی که خطاب به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرده است، راهکارهای غلبه بر آنچه او «چرندهای» دونالد ترامپ خوانده را ارائه کرده است.

به گزارش هاف پست، کلینتون که تحت تاثیر نامزدی‌اش از جانب حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 به مناظره با ترامپ پرداخته بود، اکنون سعی دارد با استفاده از تجربیات خود بایدن، همتای دموکراتش را راهنمایی کند تا در جریان مناظره با رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه پیشین آمریکا به خوبی عمل کند. کلینتون درعین حال که دیدگاهش را در مورد اولین مناظره این دو نامزد انتخاباتی برای رقابت‌های ریاست‌جمهوری سال 2024 مطرح کرده است از بایدن خواسته تا در جریان مناظره به «چرندیاتی» که ترامپ مطرح می‌کند، بی‌توجه باشد و به صحبت‌های وی چندان اعتنایی نکند. توصیه کلینتون در حالی مطرح می‌شود که تنها حدود چهار ماه تا زمان رای‌گیری در آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری فرصت باقی مانده است و بایدن و ترامپ قرار است روز پنج‌شنبه به عنوان اولین مناظره انتخاباتی خود در استودیوی سی‌ان‌ان در شهر آتلانتای جورجیا برای مناظره به مصاف یکدیگر بروند.کلینتون در جریان یادداشتی که برای نیویورک تایمز نوشته است به ماجرای درگیری و مشاجره‌اش با ترامپ در سال 2016 اشاره کرده و همچنین ماجرای نزدیک شدن بیش از حد ترامپ به خودش زمانی که در حال صحبت بود را یادآوری می‌کند. او در این مقاله در توصیف رفتارهای ترامپ عنوان کرد: او مرا در صحنه تعقیب می‌کرد. کلینتون با یادآوری سه مناظره ای که با ترامپ داشت، عنوان کرد: ترامپ با قطع‌کردن های مکرر صحبت‌های من به همراه توهین‌ها و دروغ‌هایی که می‌گفت در آن سه مناظره کولاک به پا کرده و ناظران را تحت‌تاثیر قرار داد و به رای‌دهندگان آسیب رساند.

وی با توصیه به بایدن عنوان کرده است: تلاش برای رد استدلال‌های ترامپ مانند آنچه که در یک مناظره معمولی اتفاق می‌افتد، اقدامی بیهوده و اتلاف وقت است. او در ادامه نوشته است: تقریبا غیرممکن است که بتوانید استدلال‌هایی را که در مناظره مطرح می‌کند، مشخص کنید. او با یک سری از مزخرفات حرف‌هایش را شروع می‌کند و سپس به غرغر کردن می‌پردازد. وی از بایدن می‌خواهد در برابر تاکتیک‌های قلدرمابانه ترامپ که مدام حرف‌هایش را قطع می‌کند،به همان اندازه قوی و مصمم باقی بماند. هیلاری کلینتون در پایان یادداشت خود با حمایت از بایدن بر اقداماتش در زمینه ایجاد 15 میلیون فرصت شغلی، افزایش درآمد خانواده‌های کارگر در آمریکا، کاهش تورم، افزایش سرمایه‌گذاری در انرژی‌های پاک تاکید کرده و همه این موارد را امتیازات مهمی جهت برتری‌اش در برابر ترامپ عنوان می‌کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا