برای تماس با ما mail@smto.ir همچنین میتوانید با شماره موبایل 09121119980 تماس بگیرید
سیاسی

سندیکای پزشکان رژیم اسرائیل به اعتراضات می پیوندد

شبکه دوازدهم رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که سندیکای پزشکان اسرائیل در اعتراض به لایحه کابینه نتانیاهو برای تغییرات قضایی خود را برای مختل کردن کار سیستم بهداشتی در قالب "یک اعتصاب هشدار دهنده" چند ساعته آماده می شود.

براساس این اعتصاب هشدار دهنده سندیکای پزشکان، کار در تمام بخش های درمان های غیر فوری لغو خواهد شد.

شبکه دوازدهم رژیم صهیونیستی به تاریخ دقیق اعتصاب در سیستم سلامت این رژیم اشاره ای نکرد اما رهبران اعتراضات رو به افزایش علیه لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو امروز سه شنبه را به عنوان روز سراسری مقابله با تلاش های کابینه برای تضعیف دستگاه قضایی اعلام کرده اند که در چارچوب آن، فعالیت‌های گسترده برای مختل کردن زندگی روزمره در سرزمین های اشغالی آغاز شده است.

پیش از این پزشکان ذخیره شاغل در ارتش رژیم صهیونیستی همراه با دیگر صهیونیستها در سرزمین های اشغالی با توجه به تداوم تغییرات قضایی نتانیاهو از انجام خدمت نافرمانی و تظاهرات کردند.

اعتراضات به لایحه تغییرات قضایی در سایه اصرار کابینه نتانیاهو برای طی کردن مراحل تصویب آن در کنست گسترش یافته و بخش های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در بر گرفته و باعث نافرمانی شماری از افسران و نیروهای ذخیره رده های مختلف شده است. این درحالی است که گروهی از نظامیان بازنشسته و سابق ارتش رژیم صهیونیستی از نافرمانی در ارتش و اعتراضات حمایت کرده اند و شماری از افسران بازنشسته دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک نیز خواهان توقف این لایحه شده و درباره تبعات خطرناک آن برای امنیت این رژیم هشدار داده اند.

این درحالی است که خبرهایی نیز از احتمال ورود سندیکاهای مشاغل رژیم صهیونیستی به اعتراضات به لایحه تغییرات قضایی در رسانه های این رژیم منتشر شده است زیرا بی ثباتی سیاسی و بحران داخلی ناشی از اصرار کابینه نتانیاهو بر تصویب این لایحه باعث خسارت اقتصادی به بخش های مختلف شده است و این سندیکاها خواهان پایان یافتن این وضعیت با کنار گذاشته شدن این لایحه هستند.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضایی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضایی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا