برای تماس با ما mail@smto.ir همچنین میتوانید با شماره موبایل 09121119980 تماس بگیرید
سیاسی

سوخت و غذا در غزه رو به پایان است

سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که اشغالگران در اجرای جنایت اردوگاه النصیرات از خودروهای آمبولانس استفاده کردند که این یک جنایت جنگی به شمار می‌رود.

این بیانیه از جامعه جهانی خواست تا اشغالگران را در مورد این جنایت محاکمه کرده و جلوی ارتکاب جنایت‌های جدید را بگیرند.

هلال احمر فلسطین همچنین تاکید کرد که هماهنگی با هیئت‌های بین‌المللی برای تقویت کمک‌های انسانی و کاستن از سختی‌های مردم غزه را افزایش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، هلال احمر غزه تصریح کرد که برای استمرار خدمات انسانی در غزه نیازمند محیطی امن است، علاوه بر اینکه هدف قرار گرفتن عناصر خود توسط رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد.

این گزارش می‌افزاید که اشغالگران همچنین از کامیون‌های حامل کمک‌های انسانی برای اجرای جنایت‌های خود استفاده می‌کنند تا اطمینان مردم به هیئت‌های امدادی را از بین ببرند.

این گزارش بزرگترین چالش فراروی مردم غزه را مسدود ماندن گذرگاه زمینی رفح از بیش از یک ماه گذشته و توقف ورود کمک‌های انسانی و سوخت به غزه دانست و تاکید کرد که سوخت و کمک‌های انسانی در این منطقه در آستانه انتها است و گرسنگی بر نوار غزه خیمه انداخته است.

در جنایت وحشیانه اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۲۱۰ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۴۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا