برای تماس با ما mail@smto.ir همچنین میتوانید با شماره موبایل 09121119980 تماس بگیرید
ورزشی

۵۰ میلیون از قرارداد مهدی هاشمی‌نسب کم شد! 

۵۰ میلیون از قرارداد مهدی هاشمی‌نسب کم شد! 

وقتی مهدی هاشمی‌نسب به عنوان دستیار جواد نکونام به جمع آبی پوشان پیوست و دوباره استقلالی شد، با صراحت اعلام کرد برای کمک به این باشگاه حرفی از مسائل مالی نمی‌زند این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که هاشمی‌نسب در مقطعی نه تنها گران قیمت‌ترین بازیکن استقلال بلکه گرانترین فوتبالیست ایران در عرصه نقل و انتقالات محسوب می‌شد.

مهدی هاشمی‌نسب الان به گفته نزدیکان باشگاه، با استقلال قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون تومان منعقد کرده و قرار شده تا نیم فصل قراردادها را به گونه‌ای کاهش بدهند که مبلغ دریافتی او و سعید مهری افزایش پیدا کند! نکته جالب توجه اینجاست که مهدی هاشمی‌نسب تابستان سال ۱۳۷۹ وقتی به عنوان بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران از پرسپولیس جدا شد و مستقیم به استقلال آمد، قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان با این باشگاه منعقد کرد (البته برای سال سوم ۵۰ میلیون تومان دیگر هم به آن افزوده می‌شد) حالا پس از گذشته ۲۳ سال از آن تاریخ هاشمی‌نسب با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون تومان در تابستان سال ۱۴۰۲ دوباره استقلالی شد و با وجود اینکه تورم در قیاس با سال ۷۹ پیشرفت فوق العاده‌ای داشته و قیمت ارز هم به مراتب بالاتر رفته است اما قرارداد این استقلالی در قیاس با اولین مرتبه‌ای که آبی‌پوش شد ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته و عملاً نصف شده است!

بیشتر بخوانید: مهدی هاشمی‌نسب: آقای دربان! جوابت را بدهم گنده می‌شوی/ شاید کادرفنی پرسپولیس نمی‌خواست سیدجلال روی نیمکت بنشیند/ آب که سربالا برود قورباغه هفت‌تیر می‌کشد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا